20110310

Predstavujeme prvých účinkujúcich na Rezonation 4
















Prvými účinkujúcimi budú Bad Mojo a Michael Priest. Oboch týchto djov ste už na našej párty videli. Avšak vtedy sa nám druhý menovaný predstavil po boku Pištu Královiča "Que" v Djskej dvojici Chunk Foo Fighters. Teraz sa nám predstaví s Bad Mojom v podobnom štýle ako hrávajú na bratislavskom Dead Horse (akcia ktorej sú spoločne rezidenti a zakladatelia tejto párty). Micheala Priesta môžete poznať hlavne z bratislavskej klubovej elektro akcie Hochspannung!, ktorej je rezidentom a organizátorom.



Tu si môžete vypočuť jeho mix pre Deadhorse

Michael Priest - Dead Horse Promo mixtape by Michael Priest


Bad Mojo je veľmi zručný producent, remixér a dj z Bratislavy.Produkuje hudbu relatívne dlhú dobu, pohybujúc sa cez rôzne žánre elektronickej tanečnej hudby.I keď objavil krásu electra, electro-housu, fidgetu a podobných žánrov iba  pred krátkou dobou, na jeho hudbe to nie je vôbec počuť, ba naopak. Jeho hudba je masívna, tučná, plná poriadnych basslineov. Na jeho poslednom EP Late Introduction sa nachádzajú tracky Piano Tune a Fidget Ladies, spolu s remixami od slovenských aj zahraničných producentov. Medzi jeho najznámejšie remixy patria Dungeon od The Uniques, na ktrorom sa podielal spolu s producentom Embryom.The Bad Case od Cuffiu a Bonga Dinger 1A2V1.  Máme sa na čo tešiť!


http://www.myspace.com/mojoisbad
http://soundcloud.com/bad-mojo


Tu si môžete vypočuť jeho krátky mix pre Deadhorse

Bad Mojo - Dead Horse Promo Mixtape by Bad Mojo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára